Tuesday, August 11, 2015

Faizah's Collection

FAIZAH'S COllection.
Kat sini aku lampirkan produk2 yang aku sendiri dah guna dan jatuh cinta. Serius Best! SO aku nak share dengan anda semua dan jual sekali terus senang ;-P
Cara guna atau pemakaian nya boleh whatsapp 019-6996162 aku. Nak beli pun boleh. Dialu2kan. Anda dapat best price in town punya sebab aku dah carikan. ;-p
---------------------------------------------------------------------------------------------------
1) Produk Kecantikan Terbaik ! > Babies Blink by LYANAZ Skincare.
babies blink
babies blink 5 in 1 BARU
DISKAUN 50%
DIJAMIN ORIGINAL
BaBies Blink 5 in 1 - RM70 RM35 pos Sem add RM6.
Mendapat Kelulusan KKM.
Whatssap ME 019-6996162 to buy.
Boleh view testimoni saya sendiri di SINI. 1 Set ni boleh tahan 3-5 bulan tau!

Contact Form

Name

Email *

Message *