Monday, July 1, 2013

Belajar Main Saham.

Semalam menjadi titik permulaan kepada pengenalan kepala hotak saya kepada SAHAM. Dulu memang xtahu langsung apa itu saham. Dulu bila dengar je perkataan saham, bayangan orang tua pakai 'coat' naik limosin seat belah belakang berlegar2 dalam kepala aku...Orang2 kaya dan ada bisness sendiri je yang main saham...Tapi aku xpernah terpikir, kenapa die tahu saham, sedangkan aku xtahu? 

Syukur sangat aku tahu serba sedikit mngenai saham ni. Ramai yang cakap pada saya, 'Untungnye korang (saya dan suami), muda2 dah involve investment2 ni...muda2 dah terjebak dengan kelompok org2 positif..' .Alhamdulillah...Semua Allah yang tentukan.....

So nak dipendekkan cerita, saya dan suami akan belajar mengenal saham tak lama lagi ;) sekian. 
## MOOD : VERY EXCITED. ##

Contact Form

Name

Email *

Message *