Wednesday, June 7, 2017

Anda Wajib Cuba Restoran Ini

Assalamualaikum.

Restoran ini namanya adalah Lapan Kati. Memang wajib cuba!
Sempena anniversary perkahwinan kami yang ke-7, kami decided nak celebrate di Restoran Lapan Kati macam selalu. Tempat favourite ni. Dibuka setiap hari (11AM–3PM, 6–11PM). Restoran ni terletak di 161, Jalan Kenanga 29/4, Bandar Indahpura, Kulai. Boleh klik bawah ni untuk map:

No Tel : 07-662 2588




Aku share sebab aku suka Restoran ni. Servis dan portion dan menu dia aku bagi 5 bintang. I am a regular customer since 2010. Bukan iklan berbayar ye. Aku suka order Butter prawn dia. Recommended!


Tapi kali ni kami nak try menu berbeza sikit. Sebelum tu, ni aku nak show antara menu-menu dia:







Inilah antara menu-menunya.

 Sebelum
Ok, Ayam Butter dan vege soup tu dah dimakan dulu.

Selepas

Kami order:

Ayam Butter (saiz M)
Udang Nestum (saiz M)
Sliced beef Black Pepper (Saiz S)
Mived Veg soup with seafood (Saiz S)
Nasi putih 4

Air Bandung Ais 2
Apple juice 1
Nes Panas 1
Nes O panas 1

Total : RM 88

Kami book dulu sebab nak berbuka di sini, Alhamdulillah all went well even full restoran tu masa buka. Semua dapat makanan pada waktu yang tepat, means kami semua berbuka dengan lauk dan nasi yang panas-panas. Siap kurma dan air masak free. Sudu dan tisu pun dia susun siap-siap. Portion dia banyak. Memang kenyang la.


So korang bolehla try makan sini, nak celebrate even apa-apa together2 dengan famili pun best. Kalau dah try, bolehla komen kat bawah ni ye. ok. assalam. Bye!

Contact Form

Name

Email *

Message *