Thursday, December 12, 2013

Makan Sarapan di Restoran Azira Seksyen 10 Shah Alam

Assalamualaikum.
Alhamdulillah. Sekali lagi dapat makan tempat best sekali sekala bercuti ni.
Kali ini kami bersarapan di Restoran Azira. Berdekatan dengan Restoran Hot Pindang.
Pukul 8 am penuh parking. Makanan jangan cakap, sangat banyak pilihan. Kuih muih, nasi goreng, mee goreng, lauk2 untuk makan sarapan, nasi lemak, Bubur, nasi impit, roti canai.
Saya order teh panas. Memang puas hati, rasa lemaknya manis pun sedang2. Sebab kadang2 kedai lain kita order teh terlalu manis tapi dekat sini rasanya memang menepati tekak Saya.
Saya ambil sikit nasi goreng,  paru goreng sambal dan koew teow goreng.
Harga ok la.
Kena dengan servis dan decoration.


Picture tak dapat disnap sebab ramai dan macam poyo je. hehe. so kalau korang nak tengok sendiri, tapi malas nak g, just imagine je ;p.
Saya tak tahu orang laen. Tapi bagi saya restoran azira Best.

selamat makan ;)

Contact Form

Name

Email *

Message *