Monday, June 3, 2013

Antara Nasi Ayam dgn Meatball spagetti, mana lagi tinggi kalori?

Jawapannya..mestilah nasi ayam!
Sebabnya, .......
.
.
.
Encik Google yang bgtau...hehehe...xdela...nasi ayam kan guna lemak dari ayam....plus some cooks ade tambah lagi kiub pati ayam..of course la kita makan lemak ayam...sebab tu kalori die boleh cecah 800kalori!!!
Thats why masa lunch tadi aku korbankan tekak untuk choose meatball spagetti rather than nasi ayam sebab nasi ayam memang feveret aku!!! Uwaaaaaa....

Bukan langsung xbuleh makan nasi ayam...cuma aku under loosing weight. So aku kene tegas untuk makan less than 1200kalori per day! ... Baru boleh loose some kgs.!
After dapat berat ieal...then aku bedal jela nasi ayam tuh!  siap ko!
# Meatball Spagetti hanya mengandungi 300 kalori#

Contact Form

Name

Email *

Message *